01

Design

Volledig te personaliseren

Design

CARROSSERIEKLEUREN

1
Terug naar CARROSSERIEKLEUREN
1
Blanc Banquise
Bekijk Accentkleuren
1
Jaune Pégase
Bekijk Accentkleuren
1
Noir Perla Nera
Bekijk Accentkleuren
1
Gris Aluminium
Bekijk Accentkleuren
1
Blanc Nacre
Bekijk Accentkleuren
Blanc Banquise
Noir Onyx
Vert Emeraude
Brun Topaze
Blanc Opale
Noir Onyx
Rouge Rubi
Blanc Opale
Noire Onyx
Brun Topaze
Blanc Opale
Noire Onyx
Noir Onyx
Vert Emeruade
Blanc Opale
Gris Shark
Noir Perla Nera
Blanc Opale
Vert Emeraude
Brun Topaze
Vert Emeraude
Noir Onyx
Blanc Opale
Blanc Opale
Noir Onyx
Vert Emeraude
Brun Topaze
Brun Topaze
Vert Emeraude
Noir Onyx
Blanc Opale
Noir Onyx
Brun Topaze

EEN SCALA VAN PERSONALISERINGSMOGELIJKHEDEN

Onderscheid u in de stadsjungle dankzij:

- 36 kleurencombinaties carrosserie/dak (11 carrosseriekleuren/4 dakkleuren)
- 9 dakstickers
- 15 lichtmetalen velgen in verschillende maten en kleuren (16 tot en met 18", in twee kleuren en gepolijst)
- Nieuw thema "Irrésistible Paris"

 

1
16” lichtmetalen wielen “Airflow”
16” lichtmetalen wielen “Ashera” Blanc
16” lichtmetalen wielen “Ashera” Noir
16” lichtmetalen wielen “Aristee” Brun Topaze
17” lichtmetalen wielen “Bellone” Blanc
17” lichtmetalen wielen “Bellone” Antracite
17” lichtmetalen wielen “Aphrodite” Antracite
17” lichtmetalen wielen “Aphrodite” Noir
17” lichtmetalen wielen “Aphrodite” Brun Topaze

EEN ONGEËVENAARD DESIGN

Elegant en dynamisch. een chique en moderne stadsauto

DS3 - Kentekenplaat
DS3 - Rechter zijkant van de auto

Een unieke persoonlijkheid dankzij de onmiskenbare stijlkenmerken van dit model:
- een zwevend dak,
- de twee kleuren van de carrosserie (dak in andere kleur),
- een taillelijn die opvalt door de haaienvin.

DS3 - Campagne Iris Apfel

DS 3: twee stijliconen, de DS 3 en Iris Apfel

DS 3 EN IRIS APFEL: STIJL ALS LEIDRAAD

De om haar stijl bekendstaande Iris Apfel is een van de meest invloedrijke vrouwen in de modebranche ter wereld. Durf en creativiteit zijn onlosmakelijk met haar verbonden.  Zo was ze hoofdredactrice van Women's Wear Daily. Ze verschijnt veelvuldig in de media. En aan haar kleding worden exposities gewijd, zoals in 2015 in het MoMA van New-York. 

 

Iris Apfel - waarschijnlijk de eerste vrouw die een spijkerbroek droeg - kiest al haar accessoires minutieus uit. Het merk DS en Iris Apfel zijn grensverleggend, onconventioneel en lopen vooruit op de mode.


"Stijl als leidraad", dat is de boodschap van de kleurrijke campagne waarin de dromerige ontmoeting tussen beide hoofdrolspelers en de gedeelde visie op een avant-gardistische stijl worden verbeeld.

NIEUWE DS 3

Een nieuwe dubbele DS Wings-grille en DS LED Vision-koplampen

Een geraffineerd silhouet en een fascinerende blik

Net als de andere DS-modellen valt de nieuwe DS 3 aan de voorzijde op door de als een kunstwerk vormgegeven DS Wings-grille. Een origineel kenmerk van deze grille zijn de verchroomde "Wings" die voor het eerst bij een DS dubbel zijn uitgevoerd.
Net als bij de andere DS-modellen wordt de DS Wings-grille gecombineerd met de DS LED Vision-technologie die, samen met de scrollende richtingaanwijzers, de auto een fascinerende blik geeft.
Deze als edelstenen bewerkte lichtmodules zorgen voor een perfecte lichtopbrengst, een belangrijk veiligheidsvoordeel.