VERMOGEN
Tot wel 360 pk (in de Sport-modus)
Tot wel 250 km/h (elektronisch begrensd)
Tot wel 140 km/h in de 100% elektrische rijmodus
ACTIERADIUS (WLTP¹)
Elektrische actieradius tot 62 km in de gecombineerde WLTP-cyclus (AER Combined)
en tot 64 km in de WLTP-stadscyclus (EAER City)
VERBRUIK/EMISSIE (WLTP¹)
Vanaf 1,7 l/100km
Vanaf 38 g CO2/km
Bedrijven profiteren van de volgende voordelen:
- een lagere BPM dan bij een vergelijkbare benzine- of dieselauto
- door de lagere aanschafprijs ook een lagere bijtelling en een lager leasetarief
- een lagere motorrijtuigenbelasting
De DS 9 PLUG-IN HYBRID AWD 360 toont op elegante wijze zijn karakter.
Met pure en originele details weet deze Plug-in Hybrid zich op subtiele wijze te onderscheiden.
Volg de adviezen op van Jean-Éric Vergne, tweevoudig Formule E-kampioen, om zo veel mogelijk energie terug te winnen en zo:
- Uzelf een energiezuinigere rijstijl aan te meten
- Het resultaat van elke remactie te bepalen
- Uw totale prestaties te bekijken en uzelf iedere rit opnieuw uit te dagen
De experts van DS Performance hebben deze in het touchscreen van het navigatiesysteem geïntegreerde app Beschikbaar in het tweede halfjaar van 2022 via een automatische update van de telematica-eenheid , speciaal ontwikkeld voor de E-TENSE 4x4 360-uitvoering van de DS 9.
Of u nu privé of zakelijk rijdt een DS 9 rijdt, wij helpen u graag bij de keuze en installatie van een laadoplossing die past bij uw behoeften. Van een stopcontact in huis tot een wallbox.
Om u een passende oplossing aan te bieden, werkt DS Automobiles samen met ENGIE.
Disclaimer
¹ De aangegeven waarden van het brandstofverbruik, de CO2-uitstoot en de actieradius zijn conform de WLTP-testprocedure. Op basis van deze procedure worden sinds 1 september 2018 alle nieuwe auto's gehomologeerd. Deze WLTP-procedure vervangt de voorheen toegepaste NEDC-procedure (New European Driving Cycle - nieuwe Europese rijcyclus). Doordat de testomstandigheden realistischer zijn, zijn de op basis van de WLTP-procedure gemeten waarden voor het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot in veel gevallen hoger dan bij de NEDC-procedure. De waarden van het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot kunnen in de praktijk afwijken, afhankelijk van de gebruiksomstandigheden en verschillende factoren zoals: de frequentie van opladen, de rijstijl, de rijsnelheid, de specifieke uitrusting, de opties, het type banden, de buitentemperatuur en de gewenste temperatuur in het interieur. Neem contact op met uw verkooppunt voor meer informatie.