MUSÉE DU LOUVRE

Sinds 2015 is DS partner van het Musée du Louvre

Een partnership dat op gedeelde waarden is gebaseerd

"Het merk DS, dat de ambitie heeft het Franse vakmanschap en de Franse luxe te weerspiegelen, deelt met het Louvre dezelfde filosofie: de toekomst vormgeven door traditie en moderniteit te combineren. In onze gezamenlijke visie staan perfectie, vakmanschap en innovatie centraal om zo Frankrijk overal ter wereld te vertegenwoordigen. Voor ons is de piramide van het Louvre een van de beste voorbeelden hiervan. Het was dan ook logisch om het museum te ondersteunen bij de verbouwing van de ontvangstruimtes onder dit gedurfde bouwwerk."

 

Yves Bonnefont, algemeen directeur van het merk DS, partner van het Louvre sinds 2015

Een rijke traditie, een permanente bron van inspiratie


Het Parijse merk DS is trots op zijn prestigieuze erfgoed en bouwt geïnspireerd door zijn verleden aan de toekomst. Als partner steunt DS het Musée du Louvre waarvan de rijke collectie sinds de stichting van het museum in 1793 een permanente bron van inspiratie is voor het publiek en de kunstenaars die het museum bezoeken.

Een geëngageerd cultureel partnership

In het centrum van Parijs, in een buitengewoon gebouw

Sinds 2015 is DS partner van het Musée du Louvre, het wereldberoemde uithangbord van de Franse cultuur. Het merk DS deelt met het Louvre de ambitie van perfectie en evenwicht tussen geschiedenis en moderniteit, zoals dat zo fraai wordt verbeeld door de beroemde piramide van het museum.