DS TELEMAINTENANCE
Bespaar tijd en ga veilig op weg
Met SOS & Assistance rijdt u nog veiliger en stelt u uw dealer in staat om over de technische gegevens van uw DS te beschikken.
Hierdoor kan snel een afspraak in de werkplaats worden gepland, waardoor u sneller en efficiënter wordt geholpen en veilig onderweg blijft.
Telemaintenance is inbegrepen in de prijs van de auto en beschikbaar voor particuliere klanten. Er zijn geen abonnementskosten aan verbonden. Het werkt op DS-modellen die zijn uitgerust met de SOS & ASSISTANCE-functionaliteit, geleverd na april 2016.
Hierdoor kan snel een afspraak in de werkplaats worden gepland, waardoor u sneller en efficiënter wordt geholpen en veilig onderweg blijft.
Telemaintenance is inbegrepen in de prijs van de auto en beschikbaar voor particuliere klanten. Er zijn geen abonnementskosten aan verbonden. Het werkt op DS-modellen die zijn uitgerust met de SOS & ASSISTANCE-functionaliteit, geleverd na april 2016.
Services op maat
Updaten van het multimediaysteem
Het wegennet is continu in ontwikkeling. Om bij de navigatie rekening te houden met deze veranderingen kunnen de kaartgegevens van het DS Connect Nav-systeem van uw DS maximaal tweemaal per jaar worden bijgewerkt (indien beschikbaar). Deze updates worden bij een onderhoudsbeurt gratis uitgevoerd door uw DS-dealer. Bij onze nieuwste modellen gebeurt dit automatisch. Raadpleeg uw DS-dealer of de klantenservice (0800-1955) voor de beschikbare updates.
VOERTUIGINFORMATIE
De MyDS app biedt ook inzicht in belangrijke voertuiginformatie en handleidingen voor uw DS.
Meer informatie