DS TELEMAINTENANCE
Bespaar tijd en geniet van het leven
Dankzij DS SOS & Assistance kunt u met een veilig gevoel op reis. Uw DS geeft technische informatie door aan uw voorkeursdealer, zodat deze al op de hoogte is van een eventueel probleem voordat u de auto komt brengen.
Zo kan op werkzaamheden aan uw auto worden geanticipeerd, waardoor ze efficiënter en sneller kunnen worden uitgevoerd.
Telemaintenance is gratis en bestemd voor particuliere klanten. U kunt zich gratis aanmelden via de DS Services Store of de MyDS app. Deze service werkt bij elke DS met DS SOS & Assistance die na 20 april 2016 is besteld.
Zo kan op werkzaamheden aan uw auto worden geanticipeerd, waardoor ze efficiënter en sneller kunnen worden uitgevoerd.
Telemaintenance is gratis en bestemd voor particuliere klanten. U kunt zich gratis aanmelden via de DS Services Store of de MyDS app. Deze service werkt bij elke DS met DS SOS & Assistance die na 20 april 2016 is besteld.
Services op maat
Updaten van het multimediaysteem
Het wegennet is continu in ontwikkeling. Om bij de navigatie rekening te houden met deze veranderingen kunnen de kaartgegevens van het DS Connect Nav-systeem van uw DS maximaal tweemaal per jaar worden bijgewerkt (indien beschikbaar). Deze updates worden bij een onderhoudsbeurt gratis uitgevoerd door uw DS-dealer. Bij onze nieuwste modellen gebeurt dit automatisch. Raadpleeg uw DS-dealer of de klantenservice (0800-1955) voor de beschikbare updates.
VOERTUIGINFORMATIE
De MyDS app biedt ook inzicht in belangrijke voertuiginformatie en handleidingen voor uw DS.
Meer informatie