TOEGANKELIJKHEIDSVERKLARING

DS Automobiles Nederland zet zich in om de website toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk gebruikers. Dit doen we op basis van de beginselen van internationale en Europese normen voor digitale toegankelijkheid, in overeenstemming met de Europese Richtlijn (EU) 2019/882

Deze verklaring is van toepassing op de website (hierna "de website"): https://www.dsautomobiles.nl

 Nalevingsstatus

De website heeft nog geen volledige digitale toegankelijkheidsaudit ondergaan.

Bij gebrek aan deze controle wordt de website beschouwd als niet-conform met de Web Accessibility Assessment Standard (RAWeb 1), evenals met de Europese norm EN 301 549 V3.2.1, waarop de Europese Toegankelijkheidsrichtlijn is gebaseerd.

Er wordt gewerkt aan een gedetailleerde beoordeling van de audit- en toezichtscapaciteit. Na voltooiing zal de routekaart voor audit en herstel worden gepubliceerd.

De zomer van 2025 staat in het teken van het controleren van gedeelde softwareplatforms om de toegankelijkheid van belangrijke websitefuncties te verbeteren.

Deze verklaring zal worden bijgewerkt op basis van de resultaten van deze beoordeling. Aan het einde van deze audit zal een meerjarig toegankelijkheidsplan worden opgesteld dat specifiek is voor de website. Er wordt ook gewerkt aan een masterplan voor toegankelijkheid voor de hele groep, dat alle digitale diensten omvat.

VASTSTELLING VAN TOEGANKELIJKHEIDSVERKLARING

Deze verklaring werd opgesteld op 7 juli 2025.
Datum van de volgende geplande update: na toegankelijkheidsaudit.

FEEDBACK EN CONTACT

Als u problemen ondervindt bij de toegang tot inhoud of diensten op de site, of als u een toegankelijkheidsprobleem wilt melden, kunt u contact opnemen met ons team op het volgende adres:

Stuur een bericht: accessibility-europe@stellantis.com
Neem contact op met DS Automobiles: https://www.dsautomobiles.nl/handige-links/contact.html

Om de verwerking van uw verzoek te vergemakkelijken, verzoeken wij u het volgende aan te geven:

  • De exacte URL van de betreffende pagina
  • Een duidelijke beschrijving van het ondervonden probleem
  • De gebruikte browser en het gebruikte besturingssysteem
  • Alle gebruikte ondersteunende technologie (bijv. NVDA-schermlezer, VoiceOver, enz.)

 

We doen er alles aan om zo snel mogelijk contact met u op te nemen.

KLACHTENPROCEDURE

Als u binnen een redelijke termijn geen bevredigend antwoord op uw verzoek ontvangt, kunt u een klacht indienen bij
Equality Advisory and Support Service (EASS):