DOORGAAN

DS SOS & Assistance

Noodoproep en pechhulpoproep

Hulp onderweg op het moment dat u het nodig hebt. Beschikbaar op alle DS-modellen.

DS SOS & Assistance met geolokalisatie zorgt er bij een ongeval voor dat de alarmcentrale wordt gebeld door een module die signalen ontvangt van de crashsensoren en de exacte GPS-locatie van uw auto doorgeeft. De medewerker van de alarmcentrale zorgt er vervolgens voor dat de juiste hulpdiensten naar u toe worden gestuurd. U hoeft daarbij zelf niets te doen.

Standaard of optioneel op alle DS-modellen 

Door de rode SOS-toets in te drukken kunt u ook zelf de hulpdiensten waarschuwen, bijvoorbeeld als u getuige bent van een ongeval of als dringend medische hulp nodig is. Met de zwarte DS-toets kunt u rechtstreeks vanuit uw DS technische assistentie aanvragen.

Services op maat

MYDS App

Profiteer van alle Only You-services via uw smartphone

Updaten van het multimediaysteem

Het wegennet is continu in ontwikkeling. Om bij de navigatie rekening te houden met deze veranderingen kunnen de kaartgegevens van het DS Connect Nav-systeem van uw DS maximaal tweemaal per jaar worden bijgewerkt (indien beschikbaar). Deze updates worden bij een onderhoudsbeurt gratis uitgevoerd door uw DS-dealer. Bij onze nieuwste modellen gebeurt dit automatisch. Raadpleeg uw DS-dealer of de klantenservice (0800-1955) voor de beschikbare updates.

MYDS App

Profiteer van alle Only You-services via uw smartphone

VOERTUIGINFORMATIE

De MyDS app biedt ook inzicht in belangrijke voertuiginformatie en handleidingen voor uw DS.