Tot wel
360 pk
(in de Sport-modus)
Tot wel
250 km/h
(elektronisch begrensd)
140 km/h
in de 100% elektrische rijmodus
op een afwisselend traject (AER combined) en tot wel 52 km in de stad (EAER City).
1,8 1 / 100 km
41 g CO₂ / km
Bedrijven profiteren van de volgende voordelen:
- een lagere BPM dan bij een vergelijkbare benzine- of dieselauto
- door de lagere aanschafprijs ook een lagere bijtelling en een lager leasetarief
- een lagere motorrijtuigenbelasting
De DS 9 E-TENSE 4x4 360 toont op elegante wijze zijn karakter.
Met pure en originele details weet deze Plug-in Hybrid zich op subtiele wijze te onderscheiden.
De DS 9 E-TENSE kenmerkt zich door een hightech, ruim en tot in de kleinste details geraffineerd interieur.
U kunt uit verschillende interieurambiances kiezen om zo een interieur te creëren dat bij u past.
Volg de adviezen op van Jean-Éric Vergne, tweevoudig Formule E-kampioen, om zo veel mogelijk energie terug te winnen en zo:
- Uzelf een energiezuinigere rijstijl aan te meten
- Het resultaat van elke remactie te bepalen
- Uw totale prestaties te bekijken en uzelf iedere rit opnieuw uit te dagen
De experts van DS Performance hebben deze in het touchscreen van het navigatiesysteem geïntegreerde app Beschikbaar in het tweede halfjaar van 2022 via een automatische update van de telematica-eenheid , speciaal ontwikkeld voor de E-TENSE 4x4 360-uitvoering van de DS 9.
Ongeacht of u uw auto particulier of zakelijk gebruikt, adviseren wij u een wallbox te laten installeren zodat u optimaal kunt profiteren van de prestaties van uw DS 9 E-TENSE 4x4 360.
Om u een passende oplossing aan te bieden, werkt DS Automobiles samen met ENGIE.
Disclaimer
¹ De aangegeven waarden van het brandstofverbruik, de CO2-uitstoot en de actieradius zijn conform de WLTP-testprocedure. Op basis van deze procedure worden sinds 1 september 2018 alle nieuwe auto's gehomologeerd. Deze WLTP-procedure vervangt de voorheen toegepaste NEDC-procedure (New European Driving Cycle - nieuwe Europese rijcyclus). Doordat de testomstandigheden realistischer zijn, zijn de op basis van de WLTP-procedure gemeten waarden voor het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot in veel gevallen hoger dan bij de NEDC-procedure. De waarden van het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot kunnen in de praktijk afwijken, afhankelijk van de gebruiksomstandigheden en verschillende factoren zoals: de frequentie van opladen, de rijstijl, de rijsnelheid, de specifieke uitrusting, de opties, het type banden, de buitentemperatuur en de gewenste temperatuur in het interieur. Neem contact op met uw verkooppunt voor meer informatie.