DS Connected Services
INBEGREPEN IN DE AANKOOPPRIJS VAN UW AUTO:
3 JAAR EXCLUSIEVE SERVICES MET HET CONNECT PLUS PACK EN 10 JAAR MET HET CONNECT ONE PACK*.
- Real-time verkeersinformatie, inclusief gevarenzones
- Automatische kaartupdates
- DS IRIS SYSTEM spraakherkenning met ChatGPT kunstmatige intelligentie
- Bediening op afstand van uw voertuig, inclusief het opladen van uw geëlektrificeerde DS
- Toegang tot de e-Routes applicatie voor onze 100% elektrische voertuigen, die rekening houdt met de oplaadpunten op uw route
- en vele andere services...
*Voor alle aankopen van een nieuw DS-voertuig besteld vanaf3 juli 2023(i) Bekijk de juridische disclaimer onderaan deze pagina .
Connect One Pack
Nog meer gemoedsrust
Beschikbaar voor onze Plug-In Hybrid & 100% elektrische modellen.
Wettelijke informatie
Voor modellen die na 3 juli 2023 zijn besteld, biedt DS Automobiles een pakketaanbieding van connected services met de Connect ONE en Connect PLUS-pakketten, naast andere losse diensten. Klanten die al een model vóór 3 juli hebben besteld, moeten de beschikbaarheid van de connected services en de abonnementsvoorwaarden voor hun model gecontroleerd worden in de servicewinkel van DS Automobiles. We raden aan om het voertuigidentificatienummer (VIN) in te voeren in de servicewinkel van DS Automobiles om de aanbiedingen waar uw model voor in aanmerking komt te controleren, activeren of abonneren. Klik hier voor meer informatie.
DS informeert zijn nieuwe klanten dat voor modellen met een garantiedatum die start vanaf 1 juli 2025, de connected services die zijn opgenomen in de Connect ONE en Connect PLUS-pakketten zullen ontwikkelen om een betere gebruikerservaring en adaptatie aan de marktvraag te garanderen. Deze veranderingen kunnen ook de toevoeging, bijwerking of wijziging van de verdeling van connected services in de pakketten omvatten.
Klanten worden uitgenodigd om regelmatig de algemene gebruiksvoorwaarden te raadplegen die beschikbaar zijn op het portaal van de connected services van het merk om op de hoogte te blijven van wijzigingen. In het geval van een substantiële verandering zal een melding worden verzonden naar de betreffende gebruikers. Klanten die hun voertuig vóór 1 juli 2025 hebben ontvangen, zullen worden geïnformeerd over hun rechten en mogelijkheden om over te stappen naar de bijgewerkte pakketten. Voor vragen of hulp kunt u contact opnemen met de klantenservice van DS via de gebruikelijke kanalen."