AFTERSALES  

Uw auto heeft onderhoud nodig om optimaal te blijven presteren. Vertrouw uw DS toe aan een van onze dealers en ontdek alle Connected Services die voor zakelijke klanten zijn ontwikkeld.

DS Assistance

Zekerheid onderweg, voor u en uw passagiers

Bij pech door mechanische, elektrische of elektronische onderdelen, een ongeval, een lekke band, verlies van sleutels, tanken van de verkeerde brandstof, een lege accu enzovoort kunt u een beroep doen op onze pechhulpservice.

 

Wanneer u door een leeg accupakket met uw elektrische auto strandt, wordt de hulpverlening gedekt door een servicecontract.

 

We komen u direct te hulp zodat u zo min mogelijk tijd verliest: reparatie ter plaatse/berging, onderdak of vervangend vervoer.

 

U kunt gemakkelijk contact met ons opnemen: door op de desbetreffende toets in uw auto te drukken (als uw auto is voorzien van de DS Connect Box), via de MyDS App of door het volgende gratis nummer te bellen (werkt zowel in Nederland als in het buitenland):

00 800 24 24 07 07

 

*Als het jaarlijkse onderhoud bij het DS-netwerk is uitgevoerd, hebt u gedurende één jaar recht op gratis pechhulpverlening.

Het onderhoud van uw DS

Rijd altijd met een goed onderhouden DS

Dankzij de expertise van het netwerk van DS Automobiles is uw auto, ook als het een elektrische auto of plug-in hybride is, altijd perfect onderhouden.

 

Bij het netwerk hebt u een ruime keuze aan banden. Bovendien houdt u grip op het onderhoudsbudget van uw DS:

 

♦ Met all-in onderhoudspakketten (onderdelen en arbeidsloon) voor bepaalde werkzaamheden

♦ Met servicecontracten waarmee u uw kosten over een langere periode uitsmeert en die een positief effect hebben op de restwaarde van uw auto.

 

Wij garanderen dat het accupakket van uw elektrische auto of plug-in hybride gedurende 8 jaar of 160.000 km een minimale laadcapaciteit van 70% heeft.

 

Minder slijtagedelen, minder onderhoud: het onderhoud van een elektrische auto is goedkoper dan dat van een auto met verbrandingsmotor. Als u een servicecontract hebt afgesloten, ontvangt u bij elke onderhoudsbeurt van uw elektrische auto een certificaat over de staat van het accupakket.

 

Maak u het leven gemakkelijk met onze services: Teleservices, online aanvragen van een offerte en maken van een afspraak, videoverslag van de werkzaamheden, valet-service, bijhouden van het onderhoudsschema via de MyDS App, enz.

Connected Services

Maak het uzelf gemakkelijk

MyDS

De wereld van DS op uw smartphone

Met de MyDS App bent u verbonden met uw DS en zijn omgeving. Profiteer met één klik van de Only You-services en geniet nog meer van uw auto, zowel voor, tijdens als na elke rit. Alle modellen van DS zijn compatibel met de app MyDS.

Navigatie

Realtime online navigatie

Ons online navigatiesysteem met spraakherkenning beschikt over een groot aantal door TomTom ontwikkelde services, zoals verkeersinformatie in real time en waarschuwingen voor gevarenzones, en is gemakkelijk vanaf de bestuurdersplaats te bedienen.

Teleservices

Bespaar tijd en geniet van het leven

Anticipeer op de onderhoudswerkzaamheden aan uw DS dankzij de DS Connect Box. De Connect Box geeft technische informatie van de auto door aan uw dealer, zodat deze al op de hoogte is voordat u de auto komt brengen.

Bekijk nog meer Connected Services die aan uw wensen zouden kunnen voldoen: update van het multimediasysteem, Mirror Screen, enz.

Vind de dichtstbijzijnde DS STORE of DS SALON

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op om een proefrit te boeken, een offerte te ontvangen of een gesprek te plannen met een van onze adviseurs die gespecialiseerd zijn in zakelijke klanten.

 

Klik op onderstaande link of neem telefonisch contact met ons op via het telefoonnummer 0800-1955.